Tuesday 18 August 2009

SELAMAT SORE, KOWE WES MEDHANG ORAK??



ahhh....pagi yang bening sekali.nasib baik ini hari tak ujan ek, kalau tidak lenjun aku basah pergi tempat kije.alhamdulillah, tak la selipar aku berbau kaki ini hari oleh sebab air becak yang dah kering.so, taklah opismate aku sindir-sindir dgn sindiran yang menusuk kalbu.alahhh....gusti pengiran, terime kasih ya rabbi....Kau telah menyelamatkan aku daripada kutukan yang terlampau. :)

yok kite nengok yok sape kaki paling berbau gengster.....bau satu-satu ek pastu yang paling bau gengster diiktiraf menerima penampo jepun maha hebat di abad ini secara berjamaah ek...no hard feeling wokeh???


pagi ni aku rase macam tak berapa nak sihat ah....batuk-batuk yang blum baik ni satu hal, keje melambak pun satu hal jugek....tapi ada satu hal lagi yang membuatkan aku langsung jadi tak keruan. apa tu ek?? gilak meroyankah aku ataupun aku terlebih makan ubat batuk semalam?? hmmmm..........



laillahhailallah....patutlah aku tak keruan, perut aku merengat rupenye.......tadi pagi lepas bersiap lupe plak nak ke jamban.waduhhhh........patutlah jamban itu sudah panggil-panggil ibarat anak kucing mahukan susunye.so.....


1 comment:

  1. Perghhh...musti kt opis tu bau payah nak ilang. Tu stok simpanan berapa bulan tu? Keji taw..Ahahaaa...

    ReplyDelete

sedang mengutuk blog aku